.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی هستند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی برای لغو محاصره انسانی و توقف جنایات صهیونیست‌ها هستند.
مردم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی هستند

به گزارش شمال نیوز ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای سوری خود گفت: رژیم صهیونیستی و متحدان آن در تلاش هستند تا با استمرار قطع آب و برق و غذا در غزه یک قتل عام جمعی را رقم بزنند.

 

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: مایلم با صدای بلند از دمشق این پیام را به رهبران کشور‌های اسلامی و عربی منتقل کنم که امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی برای لغو محاصره انسانی و توقف جنایات صهیونیست‌ها هستند.

 

امیرعبداللهیان ادامه داد: امروز در دیداری که با آقای سید حسن نصرالله و همچنین تعدادی از رهبران مقاومت در بیروت داشتم مطلع شدم همه سناریو‌های ممکن را مقاومت در مقابل خود قرار داده و از روحیه بالا برخوردارند.

 

وی افزود: بیانیه‌ای که توسط اتحادیه عرب صادر شد ناامیدکننده بود. مواضع مبهم و دو پهلو خدمتی به ارزش‌ها و اهداف کشور‌های اسلامی در حمایت از مسجدالاقصی و فلسطین نخواهد کرد.

 

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران یا یکی از کشور‌ها به فوریت برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.